• coca-cola
  • fritolay
  • full
  • garnier
  • gillette
  • gr
  • haribo
  • johnsonbaby
  • kent
  • kinder
  • lays
  • lindt
  • loreal
  • maccofe
  • maggi
  • mars
  • mentos
  • milla
  • monster
  • nestle
  • nicos
  • nivea
  • nutella
  • obyidenoniye-kondeteri
  • oralb
  • orbit
  • oyal
  • pepsi
  • president
  • reach
  • redbull
  • tuc

Yeniliklər

  • Armo-store
  • Stend-jack-daniels
  • borjomi
  • food-master
  • heinz
  • mumm-2
  • mumm
  • oval-sebet
  • siqaret-displeyi
  • snickers
  • snikers-stand

Stendlərin mənə nə xeyri olacaq?

 

Təsəvvür edin ki,siz satıcı deyil adi alıcısınız və qarşınızda belə bir səhnə var.

 

Stendlerin-xeyri

Əgər siz hər hansı peçenye almaq istəyirsinizsə, siz supermarket rəflərində olan bütün malları nəzərdən keçirəcəksiniz? Yoxsa görünüşcə ilk xoşunuza gələn məhsulu götürürərək kassaya istiqamətlənəcəksiniz?

Çox nadir insanlar bütün rəfləri gəzərək axtardıqları brendin məhsulunu taparaq alırlar. 

 

 

Sizin fikrinizcə süd və süd məhsulları almaq istəyən alıcının fikri ilk növbədə hansı məhsulun üzərinə düşəcək?

Yəqin ki siz artıq özünüzdə bu sualın cavabını tapdınız?

 Yüksək rəqabət və məhsulların çeşidlərinin həddindən çox olduğu zamanda alıcının məhz sizin məhsulunuzu seçməsi halı çox aşağıdır.

Belə bir halda siz bir satıcı kimi öz məhsulunuzu müxtəlif yollarla seçməlisiniz. Sizə xüsusi stendlər, rəf ayırıcıları və digər fərqlənmə üsullarından istifadə etmək lazım ola bilər.

Bizim şirkət bu istiqamətdə sizə kömək edə bilər. Display&Stand şirkəti bu sahədə 2002-ci ildən fəaliyyət göstərməkdədir. Uzun illər yığdığımız təcrübəyə əsaslanaraq sizin məhsulunuza uyğun müxtəlif həllər təklif edə bilərik.

 

E-catalog

Biznes, marketinq və reklam haqqında maraqlı xəbərlərə abunə olun

 

Abunə olun

Öz stendini seç