D&S

AzərbaycanAZ1029, Bakı şəh., Heydər Əliyev pr. 106A

(+994) 12 514 87 06 (+994) 70 514 87 06

  • Ticarət avadanlığı istehsalı - Azərbaycan

    (stend, mətbəə, çöl reklamı, avtobrendinq v s.)

  • Tərtibat və istehsalatda böyük təcrübə

    (kataloqdan seçin və ya məsləhət alın)

  • Müxtəlif növlər reklam xammalı ilə çalışırıq

    (MDF, metal, akril, PVX, PVC, kağız və s.)

  • Öz istehsalatımız və maşın parkı

    (3D əymə, metal və akril lazer kəsim, qaynaq və s.)

  • Özünüzə portfoliodan stend seçib və ya öz istəyinizi menecerlərimizlə məsləhətləşə bilərsəniz!

BTL

Hər bir şirkət təklif olunan xidmətlər və ya mallar bazarında daha yaxşı olmaq, müştərilərin bazasını sistematik şəkildə genişləndirmək üçün maksimum səy göstərir. Reklamsız, o cümlədən BTL-aksiyanın keçirilməsi və digər tədbirlər olmadan populyarlığa və yüksək tələbata nail olmaq mümkün deyil. Belə promouşen kampaniyalar firmanın tanınmasını və müştərilərin etibarını artırmağa kömək edirlər.

Display&Stand şirkəti reklam tədbirlərinin hazırlanması və təşkilini həyata keçirir. BTL-marketinq sahəsində böyük təcrübəmiz var.

Effektiv btl tədbiri marka təşviqinin yolu kimi

Btl-aksiya reklam növü kimi satışların həcmini əhəmiyyətli dərəcədə artırmağa və konkret hədəf auditoriyasına təsir göstərməyə kömək edir.

Bu gün əmtəə və xidmət bazarında bir çox təkliflər mövcuddur, buna görə brendin reklam müşayiəti biznesin uğurlu inkişafı üçün bir çox şirkətlərdən istifadə edən əsas amildir. Btl-xidmətlər marketinq xarakterli tədbirlər kompleksidir ki, bu da ən effektiv texnikaların yüksək səviyyədə hazırlanmasını və biliyini tələb edir. Məsuliyyətli və ixtisaslanmış işçi heyəti, ətraflı və orijinal hazırlanmış promo aksiyaları hər bir sifarişçimizin şirkətinin uğur rəhnidir.

Display&stand təqdimatında reklam btl-aksiyalar

Btl-tədbirin keçirilməsi zamanı peşəkarlardan ibarət komanda aşağıdaki amilləri nəzərə alır:

  • Müştərinin marketinq siyasəti.
  • Ayrılmış büdcə.
  • Btl texnologiyasının effektiv üsullarının istifadəsi.

Reklam btl-ın hazırlanma işləri:

  • Əsas konsepsiyanın müəyyənləşdirilməsi.
  • Tədbirin keçirilməsi üzrə ssenari və təlimatların hazırlanması.
  • Personalın seçimi və təlimat verilməsi.
  • Aksiyanın keçirilmə yerinin və vaxtının müəyyən edilməsi.
  • Tədbirin keçiriləcəyi yerin lazımi texnika ilə təchiz olunması.
  • Aksiyanın səmərəliliyi haqqında hesabatın verilməsi.

Btl xismətlərinin texnikaların növləri

  • Sərgi və təqdimatı. Şirkət öz üstünlüklərini və uğurlarını açıq şəkildə nümayiş etdirir. Çap materiallarının, stendlərin, suvenirlərin hazırlanması, paylama materiallarının keyfiyyəti, personalın nə dərəcədə təlimatlı olması bu işdə böyük rol oynayır.
  • Dequstasiya. Bazarda yeni məhsul növü yarandıqda btl-tədbirlər effektivdir. Btl-marketinq yeni alıcıları etməyə kömək edir.
  • Nümayiş. Tədbir istehlakçının brendin yenilikləri və məhsulları ilə tanış olmaq üçün nəzərdə tutulub. Bu layihə çərçivəsində hər bir detal vacibdir: promo heyətinin geyimi, tədbirin keçirildiyi yer və s.
  • Semplinq. Btl tədbiri məhsul nümunələrinin pulsuz paylanmasını nəzərdə tutur. Tədbirin əsas keçirilmə məkanı iri ticarət mərkəzləridir. Yeni bir mağaza və ya ticarət nöqtəsinin açılışında xüsusilə effektivdir.
  • Lifletinq. Supermarket, ticarət mərkəzi və s. insanların böyük bir qruplaşması olan yerlərdə çap materialının yayılması.
  • Animator. Bu, artistlik qabiliyyətinə və müəyyən bacarıqlars sahib olan bir insandır. O diqqəti cəlb edir və vizual məlumatların yadda qalmasını təmin edir.
  • Alınan məhsula görə hədiyyə. Bu, istehlakçının yeni məhsullarla tanış olmasını təmin etmək üçün istifadə olunan satış stimullaşdırılması növüdür. Digər məşhur məhsullarla birləşərək həyata keçirilir.
  • POS materiallar. Təqdimat formasına görə, diqqət çəkən məhsulların orijinal düzülüşü.
  • Merçendayzinq. Malın müəyyən edilmiş qaydada yerləşdirilməsi. Məsələn, məhsulu aşağı rəflərdən ziyarətçilərin göz səviyyəsinə qaldırsaq, bu, satış göstəricilərini 50%-dən çox artırmağa kömək edəcək. Bu metod ticarət dövriyyəsini artırmağa kömək edir.
  • Oyun promo aksiyası. Açıq meydançada, ticarət mərkəzində, bayramda və s. keçirilən lotereya, uduşlu müsabiqə və s. tədbirlər.
  • İstehlak sorğusu. Hədəf auditoriyanın istədiyi məhsulun haqqında məlumatların toplanması.
  • Fləşmob.

Bu gün insan fəaliyyətinin bütün sahələrində rəqabət vardır. Orijinal təklif və əlverişli şərtlər yaratsanız belə, layihənin düşünülmüş reklamı olmadığı təqdirdə müştərini asanlıqla itirə bilərsiniz.

Btl xidmətləri biznesinizin inkişafı üçün zəruri amildir. Mütəxəssislərimiz

kreativliyin yüksək səviyyəsinə malik, rezonans aksiyalarını keçirməyi bacaran, təcrübəli, məsuliyyətli və diqqətli insanlardır.

Tipik vəzifələrin qeyri-standart həlləri BTL-nin təşkili və həyata keçirilməsində uğurun rəhnidir.

Azərbaycanda, eləcə də Bakıda uğurlu btl-tədbirlər təşkilinin xüsusiyyətləri

Display&Stand şirkətinin mütəxəssislərindən ibarət komanda irəliləmənin ən təsirli üsullarını müəyyən edir:

  • Məhsulun və ya Xidmətin spesifikliyi.
  • Bazarda müştərinin cari vəziyyəti.
  • Sahənin aktual vəziyyəti, perspektivlər və çətinliklər.
  • Orta statistik istifadəçinin portreti.

Display&Stand təhlilləri aparır və promo aksiyanı inkişaf etdirir. Bizim peşəkarlarımız tədbirin seçilmiş növünü parlaq, maraqlı edir, layihənin həyata keçirilməsi isə orijinal və qeyri-adi olur. Müştərilərin məhsullarını bazarda oxşar mallardan fərqləndirməyə, istifadəçi loyallığının səviyyəsini və brendin populyarlığını artırmağa kömək edirik.

Promo aksiyalar nə üçün lazımdır?

Btl-aksiyalar hər-hansı digər reklamdan daha çox şey edir, çünki məhsul birbaşa istehlakçının əlinə düşür. Müştəri məhsula toxunur, qoxlayır, ölçür və nəticədə onu alır.

Btl-reklam məhsul və ya ümumi şirkət haqqında hədəf auditoriyanın fikirlərini yaxşılaşdırmağa kömək edir.

Btl aksiyası bir sıra problemləri həll edir:

  • Xidmətə və ya əmtəəyə tələbatın artması.
  • Artan satış həcmi və xidmət istehlakı.
  • İnsanlar loqonu və markasını daha yaxşı tanımağa başlayır
  • Bazara yeni məhsulun uğurlu tətbiqi və yeniliklər barədə məlumatlandırma.
  • Şirkət və istehsal olunan məhsul haqqında müsbət fikirlərin yaradılması.
  • Alıcıların və tərəfdaşların məhsula və ya şirkətə qarşı sadiqliyinin artırılması.
  • Cari aksiya haqqında məlumatlandırılma

Display&Stand şirkəti Bakı və Azərbaycanda btl-in istənilən mürəkkəblikdə olan tədbirinin hazırlanması və keçirilməsini təklif edir. Biz promo aksiyaların bütün xüsusiyyətlərini və nüanslar bilirik. Hər sifarişlə işləyərkən reklam sahəsində yeni qeyri-standart ideyalar tətbiq edirik və şablonlardan uzaqlaşırıq. Promo-aksiyanı sifariş etmək üçün saytımızda ərizə formasını doldurmaq və ya göstərilən telefon nömrələri ilə əlaqə saxlamaq kifayətdir.

(+994) 12 514 87 06
Bizə zəng edin
info@display.az
Bizə vazin
Ofisimizə gəlin
Pulsuz məsləhət alın