Kataloq, istehlakçının təşkilatın məhsul və ya xidmətlərinin çeşidi ilə tanış olması üçün lazım olan geniş yayılmış poliqrafiya məhsuludur. Düzgün tərtib edilmiş kataloq şirkətin müştəri bazasını dolduraraq müxtəlif məhsulların üstünlüklərinə və qiymətlərinə diqqət yetirməyə kömək edəcəkdir. Məmulatın bir sıra sərt tələbləri var, ona görə kataloqların çapı yalnız D&S şirkətinin təcrübəli mütəxəssislərinə Bakıda və Azərbaycanda etibar etmək lazımdır.
Hansı növ nəşrlər olur?
Texniki tərəfdən baxarsanız, istənilən mətbəə şirkətində bir kataloqun çap edilməsi ən çox vaxt aparan proseslərdəndir. Kataloqların istehsalı bir neçə mərhələdən, hazır çap vəziyyətindən əvvəl və çapdan sonrakı mərhələdən ibarətdir.
Kataloqun vacib xüsusiyyəti - faydalı materialın təqdim edilməsinin dəqiq strukturunun mövcudluğudur.
Çapa başlamazdan əvvəl müştəri şirkətə lazımi məlumatı təqdim etməli və suallara cavab verməlidir. Əsas məsələ məhsulun növünü müəyyənləşdirməkdir. Kataloqların müəyyən növ təsnifatı var:
- Dövri kataloq. Bu növün adı ilə artıq aydın olur ki, bu nəşr müəyyən müddətdən sonra buraxılır. Belə kataloqlar oxuculara məhsul çeşidində və ya onların qiymətində dəyişikliklər çatdırır. Dövri kataloq mövsümi və ya illik ola bilər. Bu poliqrafiya növü tərtibat üslubunun vəhdətini və məzmun strukturunu qoruyub saxlayır. Dövri kataloqların paylanması ticarət nöqtələrində və ya hədəf auditoriyasının bazası vasitəsilə pulsuz poçt vasitəsilə həyata keçirilir.
- Imic kataloqu. Bu cür poliqrafiya xüsusi şirkətin məhsul və ya xidmətlərinin ən yaxşı tərəfdən təqdimatı üçün lazımdır. Kataloqda olan məlumat şirkətin, onun kollektivinin və iş istiqamətinin tarixidir. Onlar təqdimatda və biznes-görüşdə yayılır. İmic kataloqu paylama materialı kimi istifadə olunur.
- Reklam kataloqu. Poliqrafiya məhsullarının ən geniş yayılmış növü. Reklam kataloqunda mallar və onların qiyməti barədə ətraflı məlumat, həmçinin hər bir vahidin ətraflı təsviri vardır. 2-3 səhifə qiymət yeri alır. Reklam kataloqu mağazalara, supermarketlərə, ticarət mərkəzlərinə lazımdır. Onu əldən ələ verirlər və ya poçtla göndərirlər.
- Məlumat kataloqu. Məhsul haqqında ətraflı məlumatlar qeyd olunur. İnformasiya kataloqu yalnız mətn doldurulması deyil, həm də zəngin şəkillərdir. Bu tip mətbəə çapı böyük tirajla həyata keçirilir.
Hansı çap üsulları istifadə olunur?
- Rəqəmsal çap kiçik nəşr dövriyyəsi istehsal etmək lazım olduqda istifadə olunur. Bu metodun əsas üstünlüyü yüksək sürətli istehsaldır. Çapdan öncəki hazırlıq minimum vaxt tələb edir.
- Ofset çap böyük kataloqlar üçün uyğun gəlir. Əsas üstünlüyü yüksək keyfiyyətinə baxmayaraq aşağı qiymətdir.
Kataloq necə hazırlanır?
Kataloqların çap edilməsi ardıcıl tədbirlərin həyata keçirilməsindən ibarətdir:
- Fikir və dizayn inkişaf etdirilməsi. Müştəri kataloqun nə üçün lazım olduğunu və onun hansı əsas vəzifələri yerinə yetirməli olduğunu, həmçinin məhsulun istiqamətləndiyi orta statistik istehlakçının portretini çəkir.
- Maket. Maket müştərinin istəklərini tam şəkildə təmin etməlidir. Bu mərhələdə tirajın çap olunacağı üsul müəyyən edilir.
- Çap və çapdan sonra düzəliş. Mütəxəssislər qrupu nəşrin müəyyən tirajını hazırlayır. Çapdan sonrakı işlər vərəqlərin son qurumasından sonra başlayır. Bu, ultrabənövşəyi laminasiya, biqovka, tisneniya və digər bəzdilmə üsullarından ibarətdir.
D&S şirkəti artıq neçə illərdir ki, Bakı və Azərbaycanda kataloqların çapını həyata keçirir. Müştərilərlə işləyərkən fərdi bir yanaşma nümayiş etdiririk və unikal həllərdən istifadə edərək nəzərdə tutulan məqsədə çatmağa kömək edirik